Не знаєте чим зайняти дитину?  Розгублені у  виборі  кращого гуртка для свого чада? Не біда!  Пропонуємо вашій увазі  справжній шлях розвитку  юних талантів .

Кірнарська Діна – музичний психолог, доктор мистецтвознавства президент Асоціації «Таланти-XXI століття» переконана в  позитиві  навчання дітей у музичній школі. Для цього пані професор   рекомендує  батькам дізнатися про 10 переваг, аби  віддати  свого непосиду у  музичну школу.

Незважаючи на те, що дитина фальшиво співає пісні Чебурашки, і слуху у неї немає; незважаючи на те, що піаніно нікуди поставити, і бабуся не може возити  учня «на музику»; незважаючи на те, що дитині взагалі ніколи – англійська, іспанська, секція з плавання,  малювання … Є вагомі причини все це подолати і все-таки вчити музиці. Тож, любі батьки, дослухайтесь до переконливих фактів.

Грати – це слідувати традиції прославлення Бога. Музиці навчали всіх аристократів, українських та європейських. Музикувати – це  привчати  до   шляхетних манер.

Музичні заняття виховують волю і дисципліну: займатися на інструменті треба постійно, регулярно і без перерв. Взимку і влітку, в будні і свята. Майже з тим же завзяттям, з яким чемпіони тренуються в спортзалі  і на ковзанці. Але, на відміну від героїв спорту, граючи на роялі, не можна зламати ні шию, ні ногу, ні навіть руку. Зверніть увагу, суворі батьки! Відтак, музика – це виховання характеру без ризику травм.

Займаючись музикою, дитина розвиває математичні здібності. Вона просторово мислить, потрапляючи на потрібні клавіші, маніпулює абстрактними звуковими фігурами, запам’ятовуючи нотний текст, і знає, що в музичній п’єсі як в математичній аксіомі: ні відняти, ні додати! Не випадково Альберт Ейнштейн грав на скрипці, а професори фізики і професори математики Оксфорда складають 70% членів університетського музичного клубу. Отже,віддати дітлахів до  музичної школи – це  досить таки хороша ідея.

Музика і мова –  це  сестри -близнючки. Вони народилися слідом одна за одною: спочатку старша – музика; потім молодша – словесна мова, і в нашому мозку вони продовжують жити поруч. Фрази і пропозиції, коми і крапки, питання і вигуки є і в музиці, і в мові. Грають і співають краще говорять і пишуть, легше запам’ятовують іноземні слова, швидше засвоюють граматику. Меломани-літератори Тургенєв і Стендаль, Пастернак і Толстой, Руссо і Роллан, кожен з яких знав не одну іноземну мову. Як  рішення –  усім майбутнім поліглотам настирливо  рекомендуються музичні уроки. Зверніть увагу, напочатку було Слово, але ще раніше був Звук.

Відомо, музика структурна та  ієрархічна: великі твори розпадаються на менші  частини, які в свою чергу діляться на невеликі теми і фрагменти, що складаються з дрібних фраз і мотивів. Психологи довели, що маленькі музиканти, учні знаменитого Шінічі Сузукі, якщо навіть не надто досягли успіху в розвитку музичного слуху і пам’яті, обійшли своїх однолітків за рівнем структурного мислення. Зверніть увагу, прагматичні батьки майбутніх IT-інженерів, системних адміністраторів і програмістів!  Музика веде прямо до вершин комп’ютерних наук; не випадково фірма Microsoft воліє працевлаштовувати  співробітників з музичною освітою.

А ще ця складова  розвиває навички спілкування або, як їх сьогодні називають, комунікативні здібності. За роки навчання дитина-музикант познайомиться з галантним і дружнім Моцартом, йоржистим і атлетичним Прокоф’євим, навченим і філософічним Бахом та іншими  яскравими персонами. Граючи, йому доведеться в них перевтілитися і донести до публіки їхній характер, манеру відчувати, голос   і жести. Тепер залишається один крок до таланту бізнесмена, для якого чи не головне – знаходити спільну мову з людьми.

Варто взяти до уваги, що музиканти сердечні і одночасно мужні. Як стверджують психологи, музиканти-чоловіки чуттєві,  а музиканти-жінки стійки і тверді духом. Музика пом’якшує звичаї, але, щоб в ній чогось  досягти успіху, треба бути мужнім. Зверніть увагу, завбачливі батьки, які очікують допомоги і підтримки в старості! Діти, які займалися музикою, співчутливі і одночасно терплячі, і тому частіше готові подати своїм престарілим батькам ту саму “склянку води”.

Не слід пропустити того, що заняття музикою привчають «включатися по команді». Музиканти менше бояться страшного слова deadline – термін здачі роботи. У музичній школі не можна перенести на завтра або на тиждень вперед залік за ГАММОЮ чи академічний  концерт. Положення на сцені привчає до максимальної готовності «на замовлення», і  дитина з таким досвідом не завалить серйозний іспит, інтерв’ю при прийомі на роботу чи відповідальну доповідь. Музичні заняття в дитинстві – це максимальна витримка і артистизм на все життя.

Такого роду заняття виховують маленьких «цезарів», що вміють робити багато справ відразу. Музика допомагає орієнтуватися в декількох одночасних процесах. Як  читає з аркуша піаніст? Він відразу робить кілька справ – пам’ятає про минуле, дивиться в майбутнє і контролює сьогодення. Музика привчає мислити і жити в декількох напрямках. Дитині-музиканту буде легше бігти по декількох життєвим доріжках і скрізь приходити першим.
Надійшов час резюмувати:  музика – найкращий шлях до життєвого успіху. Не дивно, що мистецьким минулим відзначені багато знаменитостей. Подивіться на успішних людей в будь-якій сфері, і  запитайте, чи не займалися вони в дитинстві  – музикою, хоча б  і недовго, хоча б і без особливого завзяття? Звичайно, займалися. Агата Крісті свою першу розповідь написала про те, чому їй важко грати на фортепіано на сцені;  Кондоліза Райс, навпаки, найбільше любить грати на публіці у своїй концертній сукні;  Біл Клінтон упевнений, що без саксофона ніколи не  був би президентом.

Тож  у нас є 10 причин  наслідувати  надихаючий приклад .

http://kprdmsh.at.ua